bsraaktan Banada doktor bugün yazdı 8. haftadayım sabahları bi tane al dedi aç karnına inşallah faydasını görürüm.
Bsrbsrrr Neseeli canım ben gündüz de kusuyodum akşamda ilk başlarda çok kötüydü ama smdi daha iyi ilaçla daha iyi olduğunu düşünüyorum😊 ama şöyle ki bazen yinede ilaç içtiğim halde kusuyorum🤷🏼♀️