Neseeli bazen günde 3 tane aldığım bile oluyor zaten gebelik kategorisinde bir ilaç zararlı olduğunu düşünmüyorum. Benim çok fazlaydı bunaltılarım doktor zofer vermişti işe yaramadı, serum taktırmıştı işe yaramamıştı serum taktırdım eve geldim kusmaya devam ettim. Yani tamamen bünyeyle alakalı kimine ilaç çok iyi gelir kimine iyi gelmez bana ilk zamanlarda hiç biri iyi gelmemişti şuan bunaltım daha az olduğu için sadece prilam kullanıyorum ve işede yarıyor ☺️