melo_33 Canım doktor bana da pko demişti hatta burda defalarca post açmıştım hiç bir ilaç, tedavi vermedi diye. Sadece Klomen kullanmıştım, ondan yaklaşık 1 sene sonra belki daha fazla tam tarihi bilemiyorum elhamdulillah normal yolla hamile kaldım pek bi ilaç bişey kullanmadım yani. Doktora da sormak aklıma gelmedi ne durumda pko’lar diye 😄 İbrahim Saraçoğlu’nun soğan kürü var işe yaradığını söylüyorlar istersen onu dene. Rabbim tez zamanda nasip etsin, sağlıkla da gelsin inşallah 🙏🤗