Ay bilmiyorum valla sonuçlar çıkınca doktor hamilesin dedi değerlerin çok yüksek dedi. Ama e nabıza geç düşüyormuş galiba ben hastanenin acilinde yaptırdım küçük köy gibi bir ilçede yaşıyorum o yüzden sorun olmadı hafta sonu olmasına rağmen yaptılar testi çok şaşkınım gerçekten. 😊