sym96 Selam kızlar adetim iki gün gecikti test yaptım t çizgisi biraz silik de olsa görünüyor. İki gün önce de yapmıştım ama hiç görünmemişti. Sizce kan testi yaptırsam çıkar mı varsa
Piraye2021 sym96 benimde silikti , iki gün sonra bir daha yapmıştım biraz daha koyu çıktı test verdim pozitif çıkmıştı inşallah sizin de pozitif çıkar 🙂
sym96 Erken gebelik testi alıp yapmayı düşündüm ama onun yerine direk kan testi mi yaptırsam daha mı garanti olur
Elifgoktug1 sym96 kan verin pozitif yüksek ihtimalle benim ilk tedlstim de böyleydi hatta birazcik daha silikti
Meltemyvz Meraba arkdslar adetimden 3 gün geçti ve test yaptım negatif sizce sebebı nedir veya ne yapmam lazım
Belacivciv Meltemyvz Stresten vs de gecikmiş olabilir onu biz net bilemeyiz maalesef, isterseniz biraz daha bekleyin olmazsa doktor kontrolüne gidin durumu anlatın
Yesimtmr sym96 sağlık ocağında evet özel hastanelerde çok hızlı çıkıyor sonuç acilde hamilelik için kan almıyorlar corana çıktı çıkalı
kuzeymomsss sym96 canım seni umutlandırmak istemem ama ben reglime 3 gün varken yapmıştım ve aynı böyle çıkmış. Bence gidip bir kan vermelisin 🌸