3.trimester döneminde çekemiyorlar kadın doğum doktorum izin verdi defalarca. 7 doktor gezdim 7 si de çekmedi risk almıyor hiç birisi hepsi birbirine atıyor topu. Antibiyotik ile dayanıyorum ben doğuma 8 günüm kaldı ilk işim ayağa kalkar kalkmaz çektirmek olacak. Rabbim düşmanıma bile vermesin diş ağrısı. Geçmiş olsun inşallah ağrın durur 😔