Ben 28 haftalık iken kanal tedavisi yaptırdım. Augmentin ilacı kullandım. Kadın doğum doktorum 30 haftaya kadar diş tedavini yaptır dedi . İzin verdi . Dişçi 2 iğne ile uyuşturdu. Morfin değilmiş ama uyuşturucuymuş. O şekilde geçti. Mecbur kaldım çünkü dayanılacak gibi değildi. 3 4 gün ağrısı başıma kulağıma vurmuştu artık. Kadın doğum doktorunuz size onay verdiği sürece yaptırın dayanamıyorsanız. 👍