Deletedmom62627 ozumveannesi karpal tunel sendromu tam 7 ay ağladım geceleri…. benim kurtarıcım atel olmuştu sende dene istersen canım 😓
35lavanta Srmckl Bende 4ten beri ateş nöbetindeyim 😥😥 minik tırtılım hasta içim çekiliyo ama uyuyamadım daha
Umudayolculuk36 ozumveannesi bende aynı kiloda hamile kalıp aynı kiloda devam ediyorum seninle gel sarılalım benimde tuvalete gitmekden uykum kaçıyor
Nurr122 Bu günleri özliyeceksiniz bence hemen uyuyun iki yaşındaki kızım kalktı ve beraber oturuyoruz 26 haftalikda hamileyim arık doğumdan sonra huni takip gezicem