SayeMom Srmckl bide calışanım 32den sonra 2-3 hafta daha calışmk istiyorum böyle plursa yandım valla 😟
Ftsrkn Handan_65 ben hafızım şükür. En çok Yusuf suresi okuyorum hatim konusundada nasipli bi bebek şükür
ozumveannesi Ftsrkn bende 53 kiloyla hamile kaldım şuan 35+3deyim 74 kiloyum😒😁ama hiç belli drğil nasıl oluyor anlamadım bir sorun yok ama korkuyorum
Deletedmom62627 ozumveannesi karpal tunel sendromu tam 7 ay ağladım geceleri…. benim kurtarıcım atel olmuştu sende dene istersen canım 😓
Srmckl SayeMom Allah kolaylık versin canım çalışmadığım halde zorlanıyorum sen nasıl dayanıyorsun Allah bilir
Srmckl Ftsrkn geçen nst ye bağlandım içeri bi girdim karnı kocaman gebişler bide kendime baktım hamilemiyim ben dedim ya🥲
SayeMom Srmckl Allah kolaylıgını veriylr galiba çalışırken sadece tekmeleri kaburgalarıma geliyor ara sıra oturdugumdan baska hiçbir ağrım sızım olmuyor şükür maşallah 🧿
Umudayolculuk36 ozumveannesi bende aynı kiloda hamile kalıp aynı kiloda devam ediyorum seninle gel sarılalım benimde tuvalete gitmekden uykum kaçıyor