Pakizeninmelegi Doktor pulcet bide prilam yazmıştı 3 4 aylik hamileyken yazmıştı simdi 33+3 üm duramıyorum yanmadan hangisini icmeliyim bu ayda zarari olur mu
papatyaa____ Pakizeninmelegi sütü guzelce kaynat 1 bardak iç çok iyi gelecek her gece yatmadan 1 bardak süt sıcak sıcak iç çok iyi gelecek sanada bebeğede 🌹
Anneyim42 Pakizeninmelegi haftamız aynı ve benimde şuan çok midem yanıyor kalktım pulcet içtim doktor bitek onu vermişti bana zaten ki yeni verdi sayılır
Ydnhld Soğuk süt varsa iyi gelir, ya da salatalık. İnşallah bir an önce geçer Rabbim kimseye çektirmesin mide yanmasını
Pakizeninmelegi Ydnhld boğazımdan ağzıma doğru geliyor yanma artık ağlama seviyesine geldim .Amin cok saolun😥🤲
papatyaa____ Pakizeninmelegi ama sıcak olsun baya böyle boğazından aşağı inerken yakacak o asiti senide rahatlatıcı afiyet şifa olsun ❤️🙏
symsymdk Bana da ılık süt çok iyi geliyor. Kaynatınca ishal oluyorum, kendinizi kontrol ederek için siz de nolur nolmaz. Şifa olsun yavrunuza ve size inşallah ❤️
Deniz2961 Pakizeninmelegi çok uzağız ya ama eşim a süt bulmaya çıktı demişsiniz bu saate nöbetçi ezcna daha kolay bulur bnce
Pakizeninmelegi Anneyim42 bana en başta vermişti bu aylar da kullanılır ki diye sorayım demiştim cok saolun🌺
Hurudgn Pakizeninmelegi 6 günüm kaldı son ama mide yanmasından ölcem resmen sabır sabır sabır en zor günlerimi yaşıyorum
Pakizeninmelegi Hurudgn cok kotu ya böyle bogazima kadar asit fışkırıyor sanki .geçmiş olsun insallah hayirlisiyla yavrunuza kavusursunuz🌺