55alp34 yok ya mesele , ama bu ara kakasını söylemeye başladı . aslımda hazır bence fiziksel olarak , ama lazımlık tuvalet korkusu var . genel olarak korkak alsında 😅 1 senedir çığlık kıyamet banyo yapıyoruz . dışardan sesi duyan varsa çocuğu kesiyoruz falan sanıyodur muhtemelen . yazın bi denedim nabıza ölçtüm beni oturttu lazımlığa kendi oturmadı 😂😂😂😂 üstelemedim bende . bahara inşallah , mayıs sonu da doğumum var bakalım nasıl olcak süreç . evim çok soğuk benim doğalgazda yok. şuan olcak iş değil yani . ama bakıcam eğer böyle söylemeye devam eder ve bezi çıkarmayı isterse gerekirse kapıyı kilitlicem sıcak odada kalması için fazladan kıyafet alıcam falan o şekilde yapıcaz . kışın tuvalet eğitimi çok zor 🥺