Lavman normal olarak uygulandı aci ağrı falan olmuyor 10 dk içinde tuvalete gidiyorsunuz direkt hiç yaga falan gerek yok
Hiç duymadım suni sancı öncesi yagi malesef
2-3 saat kadar kaldım suda aşırı rahat oluyor ağrıları daha az hissediyorsunuz üşüme olmuyor gerçi varsa bile hiç hissedemedim ben birde bornoz alın yanınıza sudan çıkınca hemen giyiyorsunuz ben öyle yaptım
Kesi için normal doğum masası var ya ona aldılar suda yapmadılar
Bir de Nisan gelmedi su gelmedi diye doğum agrisi değildir diye düşünmeyin benim hepsi doktorun müdahalesi ile geldi
Birde doğumdan sonra 3. Günde birden bacaklarım ayaklarım aşırı derecede şişti çok zor olduğundan dolayı genelde de oluyormuş doğumdan sonra hastanede buz uygulayın bence ben bilsem yapardım malesef olmadı benim çok şişti ağrı bile yaptı hatta ama 1 hafta sonra inmeye başladı yavaş yavaş ben aşırı üzülmüştüm üzülmeyin geçiyor kesinlikle
Birde bebeğinizi sutunuz gelmese bile kesin emziren emdikce geliyor