Kbra240 sehrengiz_8 Allah yardımcın olsun canım iki hafta hemencecik geciverirde sende bol bol dinlenirsin inşallah 🌸
Azra_Mom Kbra240 bende açıımm ama daha saat 9 da yediğim orta boy pizzayı eritemedim bile midesi rahatsızken bile aç hisseden tek ben olabilirim😅
FusunF Kbra240 bende akşam yemeğinde yemiştim şuan var yememek için zor tutuyorum kendimi canım cekti 😂
mommasBoys Kbra240 off bide deli gibi açken okumasaydım şunu😫 hamilelikte değilde ben emzirirken çok acıkıyorum 2 saat geçmiyor midem kazınıyor ya kiloları veremeden üzerine kat çıkacağım belli oldu 😓🤭
Kbra240 mommasBoys ay emzirirken veririm kilo nasıl olsa diye düşünürken bunu okumak üzdü o zamanda mi hep yemek istiyor insan 🤦♀️🙄
mommasBoys Kbra240 hemde nasıl🤤🤤 doğum yapalı 48 gün oldu ilk bir ayda 10 kilo gitti ödem vesaire ama kalan 5 kilo bana miras olarak kalacak gibi görünüyor 🥲 emzirme de hızla kalori yakıyorsun ama bir okadar da acıktırıyor insanı önemli olan iradeli olabilmek
Kbra240 mommasBoys hiç iradeli değilim bende de kalır kesin kilo 🤣 aman inşallah bendede Bi 10 kilo gider bari o gitsin 🤣