ben ilk kahverengi kanama yaşadım be progestan verdi hemen,
şuan 11+5 günlük hamileyim ve salı günü az kanamam olmuştu ancak hap ve iğne kullanmama rağmen kanamam bugün çoğaldı, doktora gittiğimde düşük tehdidi yat dinlen dedi. Bebek çok hareketli birşey olmaz dedi ama daha önce bu durumu yaşayan var mı?