Annekuzusu_0 Selin12- ben kullanıyorum kan ilacıda düşüktü en son noldu bilmiyorum bidaha kan testi vermedim gebeliğin başında vermiştim
Selin12- Annekuzusu_0 30 haftalık hamileyim bende bir daha kan tahlili yaptırın canım ona göre müdahale ederler benim sürekli düşük çıkıyordu doktor 30 haftadan sonra kan takalım dedi ve pazartesi günü takilacak
Elanurgvn61 Ebru021 Canım bende taşikardi var bende 1 sene önce fark ettim benimde ilk böyle başladı kardiyolojiye gitmeni tavsiye ederim.
Mutluanne27 Şuan bende aynı durumu yaşıyorum.Burnumda tikali iki gündür resmen uykusuzluktan ruh gibiyim.