Benim de kalp çarpıntılarım çok fazla sanki kalbim yukarı çıkmış boğazımın hemen altında hızlı hızlı atıyor gibi oluyor ben doktora da ebeye de sordum normal dediler. Ama bu sabah kalp ağrısıyla uyandım. Nefes alırken kalbimde bıçak saplanması gibi ağrı hissettim vücudumun şekline göre ağrı azalıyordu ya da artıyordu. Yataktan kalkıp ayar kalkınca geçti. Ama korktum. Bir hafta sonra randevum var doktora anlatıp soracağım sebebini. 20+5teyim