Sweet_mom bende de kaşınıyodu zaten kaşınması çatlak oluşturmasına zemin yaratıyo kaşımamamaya çalışıyodum yağlıyodum vazelin falan sürüyodum ki hala da yapıyorum. Ama uykuda falan kaşıdığım için artık göbeğim yırtık pırtık oldu🦦 bide kendimce kıyafetin üstünden kıyafeti sürtdürerek kaşımaya çalışıyodum ki çat olmasın. Ama çok kötü gözüküyo