Benimde öyle işi yatamıyordum hatta bio-oil kullandım alerji yaptı ,bebek yağı sürdüm kaşıntıyı kesmedi , vazelin falan da işe yaramadı en son mustela aldım çatlak kremini çok rahatladım doğuma çok az kaldı ona rağmen ikinci kutuyu da aldım kaşıntım başka türlü geçmiyor