Gmz5361 ne iş yaptığınıza bağlı olarak değişir onu iyi gözden geçirin derim. Ben mühendisim, pandeminin başından beri hep evden çalışıyorum. Bütün hamileliğim evden geçiyor. Dışarıdan bakınca çok kolay duruyor ama o kadar stresli bi işim var ki bazen kahvaltı ve yemek hazırlayacak, tuvalete gidecek vaktim olmuyor. Ki çalıştığım insanların hepsi çok anlayışlı ama işte sorumluluğum çok fazla onun stresi var. Ben artık gün sayıyorum resmen son 1 haftam 🙏🏻 Ne yaptığınıza, nerede yaptığınıza ve bu süreçte kendinizi nasıl hissettiğinize göre değişir