Merhaba güzel anneler,
fikirlerinize ihtiyacım var.
Uzun zamandır çalışmıyordum ve bebek planlıyordum, ama pazartesi işe başlıyorum çalıştığım yer de 1 saat uzaklıkta her gün gidip gelmem gerekiyor sizce hamile kalırsam zorlanır mıyım biraz ertelemeli miyim 🤦♀️ yumurtlama günüm yaklaştı ve kararsızım.