Bu gece 36+0 oluyorum. Tansiyonum 16.11 çıkıyor hep ilaç kullanmama rağmen düşmedi. Doktorum da doğum dedi dikkat edin tasniyon varsa luften ihmal etmeyin 2 güne 3 güne ölçtürüň. Allah hepimizin bebeğini korusun . Sagsalim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🙏🙏