HaleMnts doktorunu değiştir mutlaka ben olsam hastane yönetimine bile şikayet ederdim. O kadar para verceksin içine sinsin. Gerçekten sezeryan durumun olsa İnanmaz insan ona 🤦🏻♀️ Cesaretin kırılmasın zor değil normal doğum bebeğin çok kilolu olmazsa günü geçmezse, ters de değilse normal doğum yaparsın. O kadar zor olsa kimse ikinci üçüncü kez anne olmaz böyle düşün. Çok korkuyorsan agrılardan epidural alabilirsin normal doğum sırasında son sancıların hafifler. :)