Doktorlarınızdan bebek için hiç bir sorun yokken direkt sezaryen önerisinde bulunanı var mı 😕bütün cesaretimi kırdı resmen 36+1 den gidiyoruz isteseydin sezaryen günü verecektim bu ay sonu kolayı varken neden zora kaçıyorsunuz anlamıyorum diyor ben inatla normali denemek istiyorum dedim oysa tam tersi olması gerekmezmiydi 😕doktorun normali önerip hastanın korkup sezeryan olmak istiyorum demesi.. siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ?