11 haftalık olduk ve bugün dayanamadım doktora gittim çünkü bulantı çöktü ayağa kalkamıyorum. Doktorum ne zaman içmem gerektiğini söylemedi eczaneci akşam öneriyorlar genelde dedi. Ama benim bulantılar gündüz fazla olduğundan ben hemen içtim bir tane. Normalde 2 tane alınıyormuş. Ve gün boyu iyiydim evimi felan toparladım akşam yemek yerken halsiz düştüm gözümü açamadım 2 3 saat uzandım sizde bu oldu mu normal mi şimdi zor kalktım kendime gelmek için. Nasıl devam etmek gerek böyle olan var mı