Happymomanne Gonul777 ben 4 5 ay çektim mide bulantısını doktorum bana dramamine verdi sabah aç karna kesinlikle mide bulantısı diye bişi kalmıyo tavsiye ederim ve ben sürekli kusan biriydim bu ilaçtan sonra asla olmadı