Nurayb valla ben sezeryandan korkuyorum o yüzden normal istiyorum canım allah izin verirse tabi herhangi bi sorun olduğunda sezeryan derlerse ona razıyım ama bi sorunum çıkmazsa normal istiyorum o an çekiyosun acıyı yarım saat sonra ayaktasın sezeryanda öyle bi seçeneğin yok 😏