mervegemen- Amin 🙏🏻 Siz öncelikle hiç korkmayın, etraftaki insanların söylediklerine de kulak asmayın. Herkesin doğumu kendine özeldir, bünyesi hassas ağrı eşiği düşük olan insanlar normal de olsa sezaryen de olsa doğumu ve sonraki süreci zor geçirir. Siz hep pozitif olun. En başta önemli olan sizin ve evladınızın sağlığı 🤗🥰 Sağlıkla alın kucağınıza İnşallah 🤲🏻🌸