mervegemen- Eve döndüğüm günden itibaren oğluma da kendim baktım, evimin işini de yaptım 🤗 Sadece ilk ayağa kalktığımda dikişlerimde minicik bi yanma hissi oldu, sonra adım attıkça o da geçti. Doğum yapalı 3 ay oluyor, hiçte sezaryen olmuş gibi hissetmiyorum 🥰