Fatma63 https://www.instagram.com/p/Bl8b2jnBsNy/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=12ceta7kflppe Bu sayfada yeni doğan setleri var sizce mantıklı mı bu şekilde almak 😊
Aylin01 Harunnisa geçen hafta ben ordan 6 parça ürün aldım 110 lira tuttu ve yanında hediye de gönderdiler ürünlerin kalitesi de çok iyi ve fiyatlar çok uygun tavsiye ederim
Adakus MehmetEzgiKelek ebebek ten aldım 2 takım biri 10 lu biri 5 ki acayip güzel geldiler tavsiye ederim