seymabayrak44 bende aynı şeyi yaşadım 2 kayıp var gerekli testlerini yaptır rahmin dinlensin hemde bu arada. Bende coraspirin progestan kullanıyorum şuan. Stres yapma biliyorum tekrar hamile kalsan yine aynı şeyleri yaşar mıyım korkusu olacak ama hepsi geçecek canım benim derdi veren Allah dermanını da verir. Rabbim tez zamanda hayırlı sağlıklı evlatlar versin inşallah.