seymabayrak44 İki ay arayla iki gebeliğimi de kaybettim biri düştü bugünde bebeğimin kalbi durdu kürtajla aldılar . Böyle olanlar var mı umudum bitti kalmadı 😭😭😭
Missewos seymabayrak44 RAbbim bir daha verir sakin uzulme vardir bir bildigi Allahin en guzelini verecektir merak etme. Hemen gebe kalma canim 3 ay bekle bi olurmu yumurtaliklarin dinlensin. Birde genetik testi yaptir mutlaka.
Burcueylus seymabayrak44 bebeklerini kaybetme sebebini öğrenmeden gebe kalma tekrar yine aynı durumu yasarsin ben karnimda 8 aylıkken kaybettim şimdi tekrar hamileyim bu kezde bebegimin suyu bitik durumda mutlaka bunlarin sebebi vardır o yüzden ne gerekliyse araştır ne gibi sıkıntı varsa çözmeden gebe kalma
ikimelekannesii22 seymabayrak44 ilkinden sonra keske genetik test yaptırsaydınız pıhtılaşma olabilir bende bitane kaybettim hemen testi yaptırdım hamile kalmadan
bumblebee Size sabırlar dilerim. Dua edicem sizin için. İnşallah hayırlısıyla bebeğinizi kucağınıza alırsınız.🤲 umudunuzu kaybetmeyin🤲
Fenciilknurhoca Burcueylus bende bebeğin suyu artsın diye her aksam armut yiyorum cok fazla da su içemiyorum gün içinde ama armut sayesinde mi bilmem her gittiğimde doktor suyu iyi diyo. Sende dene canım
Burcueylus Fenciilknurhoca armut havuc suyu yiyorum içiyorum ama bi deişiklik yok haftaya tekrr muaynem var inslh yükselir
Burcueylus Fenciilknurhoca bişy kalmamış sizin Zaten doğuma yakın normal olarak suyu azalıyormuş bebeğin hayırlısı ile kucağınıza alırsınız inslh 🤲
eceturan seymabayrak44 selamlar. Oncelikle gecmis olsun. Benim ilk dusuk ikinci bos gebelik. Genetik test yaptirdim. Tekrarlqyan dusuklere sebep olan kan pihtilasmasi bulundu. Coraspin iciyorum. Bence bir genetik test yaptirman lazim.
CS0932 eceturan Sadece corasprin mi kullanıyorsunuz? Benim de hafif pıhtılaşma var dediler sonuca göre. Oskopar iğne vuruluyorum her gün. Keşke sadece hap kullansam diyorum. Sanırım doktordan doktora değişiyor bu karar 😓