Yoncaasakin Kızlar meraba bugün ultrason kağıdında bebeğimin boyunun 0.76 olarak gördüm 6+5 haftalık hamileyim ama normal mi değil mi bilmiyorum kafam çok takıldı 🤔😏
Busrakzlkc Yoncaasakin 6 haftalık gebelikte henüz bebek görünürmü emin değilim kalp atışı duydunuz mu ? Kese göründüyse onun boyutu olabilir
Lulemom Yoncaasakin henüz çok minik. Anormal bi durum olsa doktor söylerdi, öyle kafaya takma herşeyi. Rahat ol, yoksa kalan 8 ay hiç geçmez
csema Yoncaasakin daha 6 haftalık bebekten bahsediyorsunuz tabii ki normal 🤣 daha kan hücresi gibidir fetuse dönüşmedi
Sude-96 Yoncaasakin yani ilk gebeliğiniz galiba ama bilmiyorum bu haftalardan burada boy konuşmak baya saçma içiniz rahat olsun doktor söyler bir şey olsa 😂 Ben 23’e kadar sormadım bile
zehsan Yoncaasakin bende 5 haftalığım 6+4 te oldgumda doktar randvüm var acaba ozamn duyarmıyım kalp atışını ??
marbling10 Sude-96 ben hala sormadım :d hep soracağım diyorum hafta olarak söylüyor boyunu ben de unutuyorum cm olarak sormayı :D
Lulemom Yoncaasakin öyle milimlere takılı kalma 😄 düşünme de bunları. Kaçıncı haftaydı hatırlamıyorum ama belli haftadan sonra boy kilo söylüyor doktor. O şuan kabataslak elle ölçülmüş bir şey, ve benden sana tavsiye internetten böyle şeylere bakma
oglumubeklerkeenn Yoncaasakin 6 haftalık bebek 1 cm olamaz benim tam olarak kaçıncı haftaydı hatırlamıyorum ama 2.ya da 3.kontrolume gittiğimde 32 mm olduğunu söylemişti doktorum tahmini 12.hafta da falandır yani bahsettiğim olay
Sude-96 marbling10 vallahi doğrudur benim doktorumda her seferinde söylemiyor bazen söylüyor ben fl diye Bir ölçüm var onu çarpıp buluyorum 😂
marbling10 Sude-96 bana kağıt vermiyor verdikleri eski kağıtta da hafta olarak yazıyorcm olarak değil