Eyllmrtsln Babalar genelde böyle oluyormuş doğduktan sonra öyle olmaz diye düşünüyorum çünkü inanamıyorlar cocugun hareketleri bile anlamsız geliyordu karnıma bile dokunmuyordu ama bir gün kanamam oldu düşük tehlikesi dedi doktor benden kötü oldu inan doğduktan sonra hisseder babalıgı
bsgnyy34 Eşim normalde çok ilgilidir, bu aralar ağrılarım çok ve ağlayarak uyuyup ağlayarak uyanıyorum oda genel olarak uyuyor. Bu durum canımı sıkmıyor değil ama fazla ilgi beklediğimden kaynaklanıyor olabilir. Bi bakıma onlard haklı akşama kadar çalışıp yoruluyorlar insan anlıyor ama ilgi beklemedende yapamıyor 🤪🙈
Cekuli [silindi] çocuklar benekli felan olmaz inşallah canımızın çektiği bi çok şeyi yiyemedik çünkü 🙈
Anneyimm3 Asafinannesi Asafinannesi inaninki tam da bugun esimle tartismisken okudugum en anlamli yazi oldu👏👏👏
Derin_34 Eşim sevgi gösterme konusunda ilgilidir sağolsun hamilelik öncesindede ev işlerinde arada yardımcı olurdu hamileliğimin başından beri şimdi evimin tüm süpürüp silme işlerini yapıyor çamaşır felan toplayıp asar market eşyalarını felanda yerleştirir camlarımıda sildi hatta 🤓 Ama işte şöyle bi problem var bunları kendine dert edinipte yapmaz yani kadın gibi olamazlar tabiki. Mesela ben derim ki hayatım evi bi kaç gün oldu süpürüp silmeyeli ev pislendi derim öyle kalkp yapar yada şimdi yprgunum der bi kç gün sonra yapar camlar baya kötü derim iyi felan der yok yok baksana derim öyle yapar yani kendiliğinden düşünüpte pek yapmaz. Ama allah razı olsun yapıyor yinede
Linaaa Derin_34 bence otur bı şükür namazı kıl.ben oluyorum güneş sıcak umrunda değil 8.ayima gieicem 4 gün kaldı iş yerine götürüyor çalışayım diye