Linaaa aslında beyler genel olarak böyle sadece biz gebelikte hormonların etkisiyle daha fazla ilgi alaka bekliyoruz 😊 biz anneliği hissediyoruz da onlar henüz baba olacaklarının farkında değiller ki 😅 kucağına almadan da anlamazlar canım üzme kendini benim eşim de örnek olacak kadar ilgili değildir, ben ilgilenirim 😊 beklentiye girmem yani, sevilmek istiyorsan gider kendimi sevdiririm, dışarı çıkmak istiyorsam onun anlamasını beklemem tutar kolundan çıkarırım, bana sarılmasını istiyorsam gider sarılırım 😇 ve bunları yapmadığımda kendisi gelir zaten neyin var iyimisin diye 🤭 bazen Polyanacılık oynamak gerekiyor 😇 her zaman tavsiye etmişimdir; beklentiye girmeyin herkes sizin istediğiniz gibi olamayabilir.. isteklerinizi en iyi kendiniz bilir ve yerine getirebilirsiniz 😇