Gk-love Nazkin bende 22+4 haftalık hamileyim 1 aydır sol bacakta ağrı çekiyordum.. 2 haftadırda vajinamdan gelen kemik sol bacağıma kadar vuruyor ağrısı çok kötü sabahları kalkarken zorlanıyorum sağdan sola dönmek zor oluyor.. 😖😖😢😢
Nazkin Gk-love canim magnezyum fayda etmiyor mu acaba oyle bacak arisi kasilmalara yorma kendini fazla belki ondandir daha coğuna yat dinlen bak ben disardan geldim de başladi arilarim dinlenince gecer inşallah 🙏🏻
Nazkin Hasrt033 sağol canim biraz daha rahatliyor insan benim ilk olduğu endiselendim biraz insallah gecer yorgunluktandir 🙏🏻
Nazkin Hasrt033 Sakin kalmaya çalisiyorum en son dusuk tehlikem vardi stres yaptim cok plasenta dustu asağa simdi daha iyim sakin tutuyorum kendimi elimden geldiğince 😔
Gk-love Nazkin malesef magnimore içtim dr 5 gün iç ara ver demişti kramplar için.. çalışıyorm ayaklarımı uzatmaya çalışıyorum.. ama kemik acıyor nedense.. lavanta yağı aldım masaj yapıcaz.. birde ılık yada soğuk kompleks yap dediler inşallah geçerr😢
Nazkin Gk-love inşallah gecer canim ilk hamilelikmi seninde yoksa ikincimi cunki ikincilerde birinci deki arilarin coğu kaliyor sanirim cok geçmiş olsun canim 🙏🏻😊
sbf1016 Daha geçen gün doktora gittim batma için kızlar açıkçası ben enfeksiyon zannettim tahlil yapılması için gittim tahlilde bişey çıkmadı dedim iğne batar gibi bıçak batar gibi .. rahimde o kısımda büyümeden dolayı olur dedi normal dedi bir gün sonra geçti şimdilik iyiyim şükür normal miş yani☺️
Nazkin sbf1016 ayy canim Valla sevindim yazdiğin için çok sağol benim de bu sabah yok inşallah geçmistir 🙏🏻😊
Gk-love Nazkin ilk 6 haftalıkken kalbi durmuştu bu ikinci bnm.. lavanta yağını sürdüm bacağıma şuan daha iyi☺️ 1 gün sürdüm sadece