Semaacar merhabalar 🧚🏼♀️ Ben biriktirmiştim 25.haftada elimdekilerin hepsini yıkadım ütüledim hurçlara koydum henüz odasını almadığımız için. İlerleyen haftalarda hem yorucu olabiliyormuş hem de ona vakit ayırmaktansa doğum için egzersizler yaparım gereksiz yere kendimi yormam dedim. Bundan sonra da her alışta bir iki biriktirir yıkar katlar saklarım diye düşündüm bence aceleye getirmektense çanta hazırlarken kalkıp oturmak sizi aşırı zorlayacak bir seviyeye gelmeden yapabilirsiniz 🐣