@Hayal_et07 tabi siz bilirsiniz ama ben korkmadan kullanma taraftarıyım, doktor ilaç başlatsın onu da kullanın, Hasan Hüsnü Eren tiroid ilacı ile birlikte kullanmanın bir sakıncası yok dedi, gebelik olduğu için ilacı kullanıyorum, gebelik olmasa ne kadar yükselirse yükselsin asla ilaç kullanmam, ama doktor dedi ki gebeliğe bağlı yükselme olabilir dedi çünkü benim ilk gebeliğimde de ben ilaç kullandım, sen kaç kere hamile olursan hepsinde ilaç kullanman lazım dedi genetikmiş benim tsh yükselmesi. Beni de doktorlar korkuttu bırakın öyle şeyleri dedi 3 tane doktor, dedim eczacı biliyordur ona sorayım o da kullanma dedi çok dikkat et zehirlenirsin dedi, en sonunda hepsine sormayı bıraktım bu konuda bilgileri yok, Hasan Hüsnü Eren’i takip ediyorum bütün sorularımın cevabını alıyorum