@Parla bana da eczacı dedi ki neden lugol kullanıyorsun iyot zehirlenmesi diye birşey var iyotuna baktır öyle kullan dedi. Ama sana şunu söyleyeyim ki birçok doktor ve eczacının lugol hakkında hiçbir doğru bilgisi yok. Hepsi dsö nün önerdiği dozları baz alıyor ki onlar da çok yetersiz. Canan Karatay ın iyot hakkında söylediklerini dinlemeni tavsiye ederim özellikle hamilelere tavsiye ediyor. Ayrıca YouTube dan Hasan Hüsnü Eren’in videolarını izlemeni tavsiye ederim bu doktor bu ülkede lugolün piri. Bu doktorlar hastalıkları önlemeye yönelik fikirler verirken, modern tıp herşeyi yasaklayıp sonrasında ilaçla tedavi etmeye yönelik çalışıyorlar. Kesinlikle bu insanları takip et derim. Ben doktora son gittiğimde açık açık söyledim ben yüksek doz iyot kullanıyorum hergün dedim hiç olumsuz tepki vermedi, bize verdiği tiroid ilacında da iyot varmış, dedi ki 75mg yazacaktım iyot kullanıyorsun madem 50mg yazıyorum dedi. İşte böyle canım, ben de sana yazıcam sonuçlarımı bakalım, ben iuotu hiç kesmedim hem de ilaca başladım sonuçları çok merak ediyorum