minimalannee Asilprens06 ios kullandıktan sonra android sistemi çok yavaş geliyor o yüzden insan bırakamıyor bence 💁🏻♀️ ben ikinci el almıştım 3 ay kullanmış benden önceki 6s’i bende tam 5 yıl kullandım mesela dediğin gibi şans kesinlikle
minimalannee babynil bende hep %100 dolunca çıkarıyordum bu sefer batarya ölüyor demişti telefoncu birde %20 de takarsan hep bu sefer %20 de kapandığını söylüyorlar telefonun
babynil @minimalannee saglam sallamis ya 😂 pil sagligi var ayarlarda ordan da gorebilirsiniz. Se kullanmadim ama yillardir iphone kullaniorm iphone saticisi tanidigim var iphone magzasinda