Asilprens06 minimalannee daha bugün değiştirdim telefonu normalde SE kullanıyordum gayeye memnundum çokta güzel ben seviyordum eşim aldı elimden kendine ıphone 11 almıştı onu sevmedi değiştik ☺️😂
Sevsin04 minimalannee ben değilde babam kuzenim teyzem hepsi kullanıyor çok güzel bir telefon kamerası şahane hepsi çok memnun x le aynı sadece daha kibar
Asilprens06 minimalannee ben öyle bir sıkıntı yaşamadım İnan… memnundum eşim almasaydı elimden dahada kullanırdım valla ❤️
Papatya-Kokusu Valla 6s kullanıyodum batarya ölü saat başı bitiyor birde hafıza sorunu var tabi doldu SE alt model oda öyledir büyük ihtimal
minimalannee Papatya-Kokusu bende 6s kullanıyorum 5 yıldır ama bu yıl bataryam baya gitti ve 16 gb artık az geliyor se üst model 2020 modeli
Papatya-Kokusu minimalannee bende ki 32 yetmiyor yinede kuzum tabikii sana kalmıs ama eşimdeds 7 var oda aynı sanırım yeni modeller cıktıkça 10-11-12-13 alt modeller çöp oluyor eğer araştırmaların iyiyse karar senin 🌸
minimalannee Papatya-Kokusu evet üst model çıktıkça öyle oluyor ama diğerleri baya uçtu o parayı onlara versem vicdanım rahatsız olur makul fiyatlı geldi se o yüzden bi değerlendirmek istedim bakalım teşekkür ederim 🌸
minimalannee Sevsin04 benimde araştırmalarım öyle sadece batarya sıkıntısı demişler 7-8 alana kadar se almak daha mantıklı geliyor işletimcisi yüksek diye görüntüsü çokta önemli değil 💁🏻♀️Teşekkür ederim canım🌸
Papatya-Kokusu Asilprens06 doğrudur canım ama 7de tırt artk eşim kullanıyor 8i bilemiyorum onun gibi birşeyse alınabilir ben onu alacağıma 8 alırdım ama madem öyleyse
Asilprens06 Papatya-Kokusu ya aslında biliyo musun ıphone zor bi telefon mesela aynı telefondan ben çok memnunum bazısı bataryadan şikayetçi üretimle alakalı halbuki aynı telefon mesela ☺️ Yenileri çıktıkça eski modelleri bilerek güncelleme vermeyip yavaşlatıyorlar çok fenalar çok ❤️
Papatya-Kokusu Asilprens06 öyle canım sağlam bir telefon aslında ben 6 senedir kullanıyorum o kadar da düştü fırladı sağa sola suya düştü çorbaya düştü bir kere arıza yapmadı ama batarya gitti hafıza bitti yani birşey indiremiyorum 😂
minimalannee Asilprens06 ios kullandıktan sonra android sistemi çok yavaş geliyor o yüzden insan bırakamıyor bence 💁🏻♀️ ben ikinci el almıştım 3 ay kullanmış benden önceki 6s’i bende tam 5 yıl kullandım mesela dediğin gibi şans kesinlikle
babynil @minimalannee %20nin altina dusmeden sarja baslayip %100doldugunda cikartirsaniz batarya olmez. Yoksa bataryada sorunlar baslar cabuk biter
minimalannee babynil bende hep %100 dolunca çıkarıyordum bu sefer batarya ölüyor demişti telefoncu birde %20 de takarsan hep bu sefer %20 de kapandığını söylüyorlar telefonun