Boncugummmm bence de çaresine bak hemen, hiç çekilmiyor. Günde 5-6 iç çamaşırı bile az kalıyor. Sürekli ıslaklık iğrenç bir his. Baya rahatsız edici diye belirt hemen gidersinler akıntıyı :/ valla 37 haftalık oldum ama dayanamadım yine de. Bir de şöyle bir şey var, kendiliğinden geçmiyor. Ben de bekledim 1 ay kadar ama yok. İllaki müdahale gerekiyor. Senin yapacağın şey bol su ve sürekli iç çamaşır değiştirmek. Ama yine de geçmiyor akıntı :/ fitil kullandım ama 6 tane, dün bitti. Bugün hala akıntım var. Çarşamba tekrar söylicem :/ geçmiş olsun şimdiden ☺️☺️