Boncugummmm bende serklajlıyım bendede aarı akıntı var akıntının tonuna göre sanırım . Ben dr ısrarla rengi ne kadar aarı diye sorduğunda çok dedim 😂 kendimde çok sarıydı . Kan ve idrarda enfeksiyon çıkmadı . Oda vajinal kültür almak istemiyorum kasılman olmasın diye .Bana fitil ve antibiyotik yazdı bitirdim . Yine aynı dr normal olduğunu ve onu kandırdığını söyledi (koyu sarı değilmiş ) 😂😂😂 yani o sarı akıntı aynısı bendede var çok hafif sarı genelde sabah kalkınca geliyo bol su içmemi söyledi ki zaten çok içerim aynı devam bence bu hep olacak gibi 😖