ZeyooZ BabyDrs benim de oyle yapildi hemsire bi de aciklama yapti 50grlikta aclik almamiza gerek yok ictikten sonra almamiz yeterli dedi. Ama hafif kahvalti isini ilk kez duydum acikcasi🤷♀️
BabyDrs ZeyooZ yani bilemedim bende şimdi öfffd kahvaltı meselesi yüzünden mi başıma geldi bunlar 🤔🤦🏻♀️
Melis01 BabyDrs canını sıkma bende 75 gr la yaptırdım sınır 150 idi 165 çıktı hiç bir sıkıntı olmuyor bir gün önce yediklerinden kaynaklanıyor oda yüksek çıkması
ZeyooZ Melis01 benim de 178 cikti 50grama ama doktor hemen haftaya 100luk yapalim dedi cok canim sikildi😔
lavitaebella Melis01 emin misiniz? Çünkü benim açlık 92,tokluk 1-2 135 ve 120 çıktı doktorum dahiliyeye yönlendirdi(sonuçlar sınırda dedi.)Bugün gittim. Yarın 100mg lık yükleme yapılacak(pek istemesem de) ama ilk sonucu görünce bişey yok dedi,biraz rahatladım.
Melis01 BabyDrs gitmeden iki gün önce kesinlikle karpuz yeme şekerli şeyler den uzak dur o zaman normal çıkar
BabyDrs ZeyooZ ihtimal yüksek ben yüklemeye giderken çikolatalı gofret yedim yarım bir tane evden çıkmadan bir saat sonra da şeker içip kan alındı ben resmen kaşındımmm sanırım 😂
BabyDrs [bilinmeyen] Aynen canım bence de bende öyle düşünüyorum yarın kısmetse sabah erkenden gdiicemm 🤦🏻♀️
Bekleyenler Seymaaaaa iri bebeğe neden olur dedi doktor obez yani. Benim niyetim yoktu pek ama son zamanlarda hipoglisemi atağı olunca yaptırdım
Bekleyenler BabyDrs açken bir parmaktan bir damardan aldılar. Sonra şekeri içip 1 saat arayla 2 kez aldılar. 75gr Dı benimki. Nerde yaptırdın canım sen çok farklı yapmışlar? Ve akşam 10dan sonra bi şey etmemiştim. 12 saatlik açlığa baktılar
BabyDrs Bekleyenler baya bakmışlar sana yaaa ben Özel hastaneye yaptırdım canım Bursa’da doruk hastanesine 😭