Mrv-ElfAda Melos1 İnşallah ya hayırlısıylaa… Ben de korkuyorum doğumdan ilk gebeliğim. Ama son haftalar tehlikeli oluyor diyorlarya insan ister istemez tedirgin oluyor. Kaka yapma durumu vs aklıma geliyor hep🙈
Melos1 Mrv-ElfAda o an onu düşünemezsin ama ıkındıkca mecbur gelicektir yada lavman yapıyolar sanırsam
Mrv-ElfAda Melos1 Yok o an değilde.. 40 haftayı geçersek ve hala doğmazsa iyce stres olurum diye düşünüyorum.. 40 hartadan sonra risk oluyor diyorlarya