Aysununannesi00 Melos1 kasma kendini o bebiş öyle de böyle de çıkıcak o ameliyt ortamı ister istemez insanı geriyor malesef ama rahatlatmaya çalış kendini bebişini görüceğin ilk o anı düşün
Mrv-ElfAda Melos1 Valla bizimki belli değil henüz. Devlete gidiyorum sancımı bekliyorum duruma göre netleşecek o an
Melos1 Aysununannesi00 hep o anı düşünüyorum gerçekten umarım herşey yolunda ilerler cok teşekkürler mesajınız için🥰
Aysununannesi00 Melos1 kalbini ferah tut cnm benm zehir etme doğumu düşünerek kendine akışına bırak ☺️
Melos1 Aysununannesi00 Beni rahatlattınız gerçekten cok teşekkür ederim Allah gönlünüze göre versin🤲❤️