Kızlar ya bir sorun var az önce lavaboya gitim ic camasırımda baya ıslaklıkvardı bide zıbın giyinmiştim ic camasırım okadar ıslanmıski ben anlamamısım salak gibi bide misafirim vardı hic dikat etmedim zıbınım dahil ıslanmıs ama garip oldugum nokda da zıbınımın cıt cıt yerinde penbemsi bir renk vardı sizce normalmi 32+6günlük hamileyim ve agrım sızım da yok