Bende 2 dozun çıkmasını bekliyorum 20+3 haftalığız 1 dozu korkarak oldum ama sadece kol agrısı oldu 2 gün geçti.Ablamın komşusunun yaşadığından sonra karar verdim olmayada 5 aylık hamileyken covid olmuş hastaneye kaldırılmış kendi başına bir odada doğum yapmış covid olduğu için yanına doktor vs hiç kimse girmemiş birde aşısız olması etkendi sanırım