Merhaba anneler. Sizlerden bilgi almak istiyorum. Ben 1,5 aylık gebeligimden bi’haberken 1. Doz aşımı olmuştum. Çok şükür ki bir sorun yaşamadım. Şimdi 2. Doz aşımı olacağım fakat etrafımdan duyduklarımdan dolayı bir hayli korkuyorum. Aranızda gebeliğin de 2. Doz aşı olan var mı? Vücudunuz ne tür yan etkiler gösterdi? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim.☺️