Ben 20.haftadan beri tansiyon problemi yaşıyorum.Hatta tam o civarlar gebelik zehirlenmesi belirtilerinin çoğunu da gösteriyordum,allahtan idrar temiz çıkmıştı /çıkıyor ama hala tansiyon takibi yapıyorum.Sabah,akşam,kendimi kötü hissettikçe vs.Tuzu kesip bol su içmenizi öneririm benim biraz düzelmeye başladı.