merhaba 3-4 gündür rahatsızım soğuk algınlığım var o gündem beri de nabzım yüksek tansiyonum da 14/8 cikiyor bi 13/7 çıkıyor düşüyor çıkıyor doktoruma söyledim 14:8den düşmezse öyle hemen göreyim enfeksiyon kaynaklı olabilir dedi nabzım yüksek olduğu için de kardiyolojiye yönlendirdi gittim bende orda bir şey çıkmadı kalp rtim bozukluğu vs. Her şey normal dedi 1 hafta tansiyon takibi yapalım her gün aynı saatlerde yaz bana getir dedi. Geç kalınır mı 1 hafta kötü bir şey olur mu korkuyorum. 😓 haftaya da kendi doktorumla randevum çar zaten o da dedi tansiyonun yüksek olursa hemen göreyim eğer düşerse haftaya görüşelim dedi. Geç kalınacak bir durum var mı korkmam gerekir mi? Normal de tansiyonum yüksek olmaz hiç bir kaç gündür öyle o da cok hastayim etkisi var mıdır . Gebelik zehirlenmesi olur diye korkuyorum